سایز در طراحی لوگو
نوشته شده توسط : بنرساز

سایز در طراحی لوگو

 

در این مقاله قصد داریم در مورد سایز در طراحی لوگو صحبت کنیم.

 

سایز در طراحی لوگو

زمانی که میخواید طراحی کنید حتما به سایز در طراحی لوگو دقت کنید چون یکی از فاکتورهای خیلی مهم در انواع طراحی لوگو به حساب می آید.تمام اندازه ها باید متناسب باشند. اگر لوگو برای سربرگ، آیتم های کوچک تبلیغاتی، پاکت نامه و …. و یا در فرمت های بزرگتر از قبیل پوستر، بیلیبورد، فرمت الکترونیکی مانند تلویزیون و وب استفاده می شود، باید سایز لوگو متناسب باشد. توجه داشته باشید که کوچکترین مقیاس همیشه سخت تر است. بنابراین زمان طراحی لوگو سعی کنید که ابتدا لوگو را برای سربرگ یا پاکت انجام دهید. سپس آن را در مقیاس بزرگتر برای چاپ پوستر برای یک فروشگاه طراحی کنید.

طرح لوگوی شما فوق العاده ، زیبا، و خیره کننده است… اما تنها در یک صفحه نمایش HD ، ۲۴ اینچی. آن را تا ۱۰۰ پیکسل کاهش دهید، به چه چیزی می رسید؟ یک طرح بد رنگ کمی ناواضح.

اندازه های دیگری را برای طرح خود امتحان کنید. اگر قبلا طرح خود را در کامپیوتر دارید، بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید تا ببنید زمانی که یک آیکون کوچک یا تمام صفحه شود چگونه است.

سایز در طراحی لوگو

 

  در واقع استاندارد مهمی برای سایز در طراحی لوگو وجود نداره و سایز اون بستگی به استفاده شما از لوگو  و جایی که از لوگو میخواید استفاده کنید داره . نکته ای که در سایز در طراحی لوگو میتونید استفاده کنید و دیگر نگران بی کیفیت شدن آن نیستید این است که لوگو خودتون رو به صورت وکتور طراحی کنید اینجوری با تغییر اندازه اون کیفیت خودش رو از دست نمیدهد.

سایز در طراحی لوگو

اشتباهات طراحی لوگو

متاسفانه در خیلی از طراحی های لوگو مشاهده می کنیم که با وجود زحمت زیادی که برای طراحی کشیده شده است، اما به دلیل اشتباه در طراحی لوگو و رعایت نکردن اصول طراحی لوگو ، لوگو فاقد جذابیت و  زیبایی است.
 

3 اشتباه در طراحی لوگو

 
سادگی
این نکته مهمی است که باید طراحی لوگو ساده باشد و پیچیدگی زیاد دلیل بر مناسب بودن یک لوگو نیست، اما به خاطر داشته باشید که به مشتریان خود چیزی بیشتر از ساده ترین لوگو ممکن را ارائه دهید.
لوگو سه بعدی
لوگو های سه بعدی ممکن است ظاهری بسیار جذاب و خاص داشته باشند، اما دقت کنید استفاده از این لوگو ها برای همه کاربران مناسب نیست. لوگو سه بعدی می تواند با استفاده از دست و یا نرم افزار ها طراحی شود اما این لوگو ها را نمی توان سیاه سفید کرد. نکته دیگری که خوب است در مورد لوگو های سه بعدی بدانید این است که این لوگو ها به سختی در ذهن مخاطب خواهد ماند.
خوانایی
طراحی لوگویی مفهومی که ایده خلاقانه ای در پشت آن قرار دارد و در عین حال خوانا است کار بسیار مشکلی است. اما این نکته را بدانید لوگویی که به آسانی هم قابل خواند باشد فاقد ارزش است




:: برچسب‌ها: سایز در طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: